فروش پرایمر اپوکسی | اپوکسی لون

نوشته: ساناز کمالی
7/18/2023 3:18:10 PM
بروز شده در:4/7/2024 9:30:24 AM
پرایمر اپوکسی | قیمت بروز پرایمر اپوکسی | اپوکسی لون

اجرای پرایمر اپوکسی یکی از مراحل مهم در اجرای کفپوش اپوکسی می باشد در این مقاله سعی داریم شما را با پرایمر اپوکسی آشنا کنیم تا مشتریان و متقاضیان اجرای اپوکسی به طور دقیق با تمام مراحل اجرا و پیاده سازی کفپوش اپوکسی آشنایت کامل پیدا کنند تا در صورت اجرا توسط مجری اپوکسی، آگاهی و اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند. پرایمر اپوکسی از ترکیب دو جزء رزین اپوکسی و هاردنر ساخته می شود که پرایمر اپوکسی قابلیت چسبندگی بسیار بالایی دارد و همینطور در برابر ضربه و تعداد دفعات ضربه مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد و به خوبی به سطح بتن و مصالح ساختمانی می چسبد .که پرایمر اپوکسی ضد آب بوده و مانع نفوذ آب و رطوبت می شود و از پرایمر اپوکسی برای آماده سازی سطوح بتنی و سایر سطوح استفاده می کنند تا مقاومت آن را افزایش دهند در این مقاله می خواهیم به این پرایمر رقیق که دارای خاصیت های گوناگونی است از جمله ضد سایش و ضد آب بودن بپردازیم با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با این پرایمر به خوبی آشنا کنیم تا با این محصول آشنایت نسبی را داشته باشید.

 

پرایمر اپوکسی چیست؟

سازه کار پرایمر اپوکسی  محافظتی می باشد و از آن برای آماده سازی کف، قبل از اجرای کفپوش اپوکسی استفاده می شود و از مراحل کلیدی در اجرای کفپوش اپوکسی است که اجرا کنندگان کفپوش اپوکسی به این لایه توجه بسیار زیادی می کنند زیرا در عمق بتن نفوذ می کند و به گونه ای تمام درزهای بتن و سایر سطوح کف را پر می کند و در نهایت یک پوشش یکدست را به شما تحویل می دهد که اگر شما از اجرای این مرحله خودداری کنید و از پرایمر اپوکسی استفاده نکنید موجب می شود عمر کفپوش اپوکسی شما کم شود و مقاومت بالایی نداشته باشد در واقع باید در اجرای هرنوع کفپوشی از کفپوش اپوکسی صنعتی تا کفپوش های آنتی استاتیک، قبل از اجرا باید یک لایه آستری یا پرایمر اپوکسی اجرا شود تا دوام کفپوش بیشتر شود و در صورتی که در نظر داشته باشید پس از طی مدت زمانی، پوشش مجدد پرایمر اپوکسی داشته باشید می توانید از آکریلیک، پلی یورتان، اپوکسی دو جزئی وآلکید استفاده کنید.

پرایمر اپوکسی آستر اپوکسی اجرای پرایمر اپوکسی

 

مزیای پرایمر اپوکسی

پرایمر اپوکسی از خواص های گوناگونی بهرمند می باشد که می تواند محافظی مناسب برای سطوح فلزی و غیر فلزی باشد و در کاربرد های گوناگونی از جمله اماکن مسکونی و تجاری استفاده می شود در ادامه به برخی از ویژگی های پرایمر اپوکسی که طیف گسترده ای از مزیت ها را دارا می باشد اشاره می کنیم.

  • چسبندگی خوب به سطوح فلزی و غیرفلزی مانند چوب بتن و...
  • مقاومت فیزیکی بالا
  • مقاومت در برابر ضربه و تعداد دفعات ضربه
  • ضد آب بودن و جلو گیری از نفوذ آب
  • مقاومت شیمیایی خوب در برابر مواد اسیدی و باز
  • آستر مناسب برای اکثر سیستم های پوششی
  • مناسب برای آماده سازی سطح و افزایش مقاومت سطح
  • آب بندی مناسب
  • انعطاف پذیری مناسب
  • پوشش درز و ترک ها

کاربردهای پرایمر اپوکسی

پرایمر اپوکسی را می توان به صورت آستر و پوشش سطوح گوناگون درکاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار داد مانند لایه آستری برای محافظت از سطوح فلزی مختلف، و همچنین برای آماده سازی سطح برای اجرای انواع کفپوش ها، و از این آستر می توان برای عایق کردن مخازن و تانکر ها استفاده کرد.که این آستر پوشش خوبی در برابر خوردگی می باشد که درادامه به صورت خلاصه به برخی از کاربردهای آن اشاره خواهیم داشت تا شما با کاربردهای پرایمر اپوکسی بهتر آشنا شوید.

  • پوشش حفاظتی برای استخرها و سالن های ورزشی
  • پوشش مناسب برای آزمایشگاه ها
  • استفاده به عنوان پوششی مناسب برای مراکز صنعتی
  • پوشش مناسب و محافظتی برای بتن چوب انواع سطوح فلزی و غیرفلزی

مراحل اجرای پرایمر اپوکسی

ابتدا باید آماده سازی سطح را انجام بدیم و کف را ساب بزنیم و سطح را یکدست و صاف کنیم به طوری که برآمدگی وجود نداشته باشد. و پس از آن سطح را باید از هرگونه آلودگی پاکسازی کنیم و باید سطح تمیز شود زیرا کثیفی و آلودگی سبب می شود که پرایمر اپوکسی به خوبی به سطح نچسبد و نچسبیدن پرایمر اپوکسی به سطح، سبب می شود که پوشش اپوکسی نیز چسبندگی مدنظر را نداشته باشد و موجب بروز مشکل خواهد شد و در مرحله بعد دو جزء رنگ پرایمر را باهم مخلوط می کنیم تا یکدست شود و در مرحله آخر محلول بدست آماده را با غلطک روی سطح مورد نظر اجرا خواهیم کرد.

فروش پرایمر اپوکسی اجرای آستر اپوکسی بهترین پرایمر اپوکسی پرایمر اپوکسی

در این مقاله سعی کردیم شما را با پرایمر اپوکسی آشنا کنیم تا اطلاعات بهتر و جامع تری درباره یکی از مراحل نصب و اجرای کفپوش اپوکسی داشته باشید. هدف ما کمک و راهنمایی به مشتریان می باشد و برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اجرا و نصب پرایمر اپوکسی و سایر مراحل کفپوش اپوکسی با ما تماس بگیرید.

کفپوش اپوکسی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان
بیشتر بخوانید

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

یک دیدگاه بنویسید